• Aanmelden lidmaatschap V.V. Wemeldinge

Wil je lid worden van V.V. Wemeldinge, vul dan onderstaand formulier in, dan worden je gegevens direct doorgestuurd naar onze ledenadministratie. Na de online-aanmelding graag zo snel mogelijk een digitale foto van paspoort of identiteitskaart opsturen naar E-mailadres: ledenadministratie@vvwemeldinge.nl. Voor jeugdleden tot 16 jaar, kan eventueel volstaan worden met een kopie of foto van paspoort of identiteitskaart van één van de ouders. Het gaat met name om controle op de schrijfwijze van de achternaam. Voor leden van 10 jaar of ouder is het ook nodig om een (digitale) pasfoto aan te leveren. Deze kan naar hetzelfde emailadres gestuurd worden. De foto is bestemd voor de spelerspas die gebruikt wordt tijdens de officiële wedstrijden.