• Indeling voorjaarsreeksen jeugd

De KNVB heeft de voorlopige indeling gepubliceerd. Zie VOORLOPIGE INDELING

• John Tahapary wederom trainer V.V. Wemeldinge

Het komend seizoen 2020 / 2021 keert John Tahapary terug als trainer van de V.V. Wemeldinge.
    John is momenteel aan zijn 4e seizoen bezig bij Z.S.C. '62 uit Scharendijke.

• Karl Vergouwen bezig aan zijn laatste seizoen bij Wemeldinge

V.V. Wemeldinge en trainer Karl Vergouwen hebben in onderling overlig besloten om na dit seizoen te stoppen met de samenwerking.

• Geboren Mila Rosa

Dochter van Kevin Delgado en Femke Klap

• Geboren Lize Mare

Dochter van Robin en Mirjam van der Linden
    3-1-2020

• Geboren Lars

Zoon van Dennis en Marielle Wisse
    Biezelinge, 7-12-2019

• Geboren James

Zoon van Jan Warbout en Marie Claire
    Goes, 6 december 2019

• Shirtje ruilen met de KNVB

In het kader van het 130-jarig jubileum van de voetbalbond ruilen alle amateurverenigingen hun shirt tegen het KNVB-jubileumshirt.

• Jubilarissen gehuldigd

Tijdens de afgelopen Algemene Ledenvergadering werden achtereenvolgens BERTUS SPANJAARD (40 jaar lid), MARIAN VERHOEVEN (40 jaar lid) en REMI BRUIJNOOGE (25 jaar lid) in het zonnetje gezet. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Helaas was MARCO NEIJTS (25 jaar lid) verhinderd.

• JUMBO voetbalplaatjes-aktie op 23 oktober van start

Afgelopen zaterdag zijn de boeken uitgereikt waarin de VVW-voetbalplaatjes kunnen worden verzameld. De plaatjes zelf krijg je, vanaf komende woensdag 23 oktober, gratis bij € 15 aan boodschappen bij de JUMBO in Kapelle.

Wij danken eigenaar René van Boven voor het mogelijk maken van deze actie en hopen dat dit een groot succes wordt.

• Competitie-indeling

De KNVB heeft de indeling voor de verschillende teams bekend gemaakt. Zie bijgaande PDF