Op 8 mei vond de Obstacle Run 2026 plaats. Mede door het schitterende weer werd dit een enorm succes. Een compliment aan alle jeugdspelers die hieraan meededen en ook zorgden voor een mooie bijdrage in de kas van de evenementencommissie. We hebben met bewondering staan kijken naar het aantal rondjes dat sommige jongens en meisjes hebben afgelegd.
Dit evenement werd mogelijk gemaakt door de evenementencommissie, de jeugdleiders, de circuitbouwers, de pannenkoekenbaksters en de kantinemedewerksters. Allemaal hartelijk dank.
De thuisblijvers die dit keer niet mee konden doen, of geen zin hadden, hopen we volgend jaar weer te zien. Samen zorgen we er voor dat onze vereniging in stand blijft.