• .Zaterdag 14 september de laatste bekerwedstrijd als voorbereiding voor de start van het nieuwe seizoen. Oud trainer John Tahapary kwam op bezoek met ZSC. ZSC had goede kansen om door te gaan naar de volgende bekerronde, zij spelen ook een klas hoger dan wij.
    Gelijk na de aftrap gingen we al combinerend op het ZSC doel af, echter werd de bal onderschept en uit de counter ontstond een corner die door een ZSC speler ingekopt werd, 0 – 1 al in de 2e minuut. Maar ons antwoord liet niet lang op zich wachten, in de 8e minuut kwam de bal via Björn bij Maarten terecht en die bedacht zich geen moment, 1-1.
    In de eerste helft een leuke gelijk opgaande wedstrijd waarbij het jonge Wemeldinge het soms af moest leggen tegen de routine en ervaring van ZSC maar goed overeind bleef. Dit leverde enkele kansen op, Maarten die net naast schiet en op de lat kopt en Pol die net over kopt, hier tegenover ook wel enkele kansen voor ZSC. Maar met 1 – 1 gingen we rusten.
    In de 2e helft konden we in het begin nog even mee, maar daarna werd de conditie belangrijk. De vermoeidheid werd zichtbaar toen we ZSC niet tegen konden houden, een speler kon zo tussen uitglijdende spelers doorlopen en met zijn punt buiten bereik van Jesper de bal in het doel schieten, 1 – 2. Daarna kwamen we nog een paar dicht bij een doelpunt, maar de bal ging net over of net mis of de keeper stopte de bal. In de 73e minuut werd met een werkelijk fantastisch schot van net buiten de 16 de genadeklap uitgedeeld door ZSC, 1 – 3 en even later stond een ZSC speler zo vrij als een vogeltje en kon hij de bal in doel koppen, 1 – 4, de eindstand, ZSC naar de volgende ronde.
    Dit was een aardige wedstrijd ongeveer een uur twee gelijkwaardige ploegen, maar daarna viel de ervaring en conditie in ZSC voordeel uit. Kortom voor ons was dit nog een goede generale voor de competitiestart en hopen dat we dit voetballend en scorend zo doorzetten.