• Zaterdag 30 november naar Sint Maartensdijk voor de wedstrijd tegen Smerdiek. Smerdiek doet het na een stroef begin goed en staat bovenin, anders dan onze positie.

De eerste helft begon Smerdiek sterk met een paar uitvallen onzerzijds, Maurick die in het begin in een schietpositie kwam, Maarten die via een Smerdiek speler de bal niet in het doel kreeg. Maar in de 22e minuut werd Pol uitgespeeld en uit de voorzet kon een speler van Smerdiek de 1 – 0 binnenkoppen, Raul was kansloos. In de 25e minuut een domme overtreding van William en de vrije trap werd gelijk in het doel geschoten, 2 – 0. Daarna kregen we toch wel iets meer grip op het spel, niet goed voetbal wel veel inzet en uit een combinatie tussen Maarten en Björn maakte Björn de aansluitingstreffer, 2-1. Daarna kregen we nog 2 kansen op de gelijkmaker echter 2 pogingen van Maarten gingen niet in het doel. Dus werd de ruststand 2-1.

Over de 2e helft is voor wat betreft kansen van beide zijden weinig te schrijven, alleen een combinatie tussen Maarten en Maurick werd door de keeper tot corner verwerkt. De rest was het hard werken, veel inzet, alleen geen kansen creëren en dan scoor je dus ook niet. De eindstand werd 2-1, op basis van de eerste 30 minuten misschien terecht, maar gezien de inzet die geleverd is zou een gelijkspel toch wel eerlijker zijn geweest, maar dan moet je scoren.

Op naar volgende week, Rillandia komt op bezoek, de laatste wedstrijd voor de winterstop, hopen op winst want dan houden we in ieder geval aansluiting met de grote middenmoot.