• Na de vele regen van afgelopen week was het twijfelachtig of deze wedstrijd door kon gaan, maar om 10:30 uur gaf de consul groen licht.

DwO wist vanaf het begin een aantal kansen af te dwingen maar die werden niet benut. Al na 2 minuten schoot een aanvaller de bal te zacht in waardoor Raoul nog redding kon brengen en hij stond weer op zijn post toen 8 minuten later weer een tegenstander op hem af kwam. Daarna kwam Wemeldinge iets meer in de wedstrijd en bij de eerste de beste gelegenheid werd Robert aangetikt in de 16m en ging de bal op de stip. Maurick nam de verantwoordelijkheid maar wist deze kans niet te benutten, de paal ging op de paal.
    Het bleef daarna kansen regenen aan beide kanten. DwO alleen voor de keeper, waarbij Raoul weer de winnaar bleek. Bjorn die op doel schoot maar daarbij net uit balans gebracht werd. Maurick die de uitgelopen keeper met een stiftje wou verrassen maar te hoog mikte. Een vrije trap van DwO via de bovenkant van de lat. Steven die weggestuurd werd op links maar net iets te laat kwam zodat de doelman kon redden. Na al deze kansen leek het uit te draaien op een 0-0 ruststand maar in de 43e minuut ging het toch nog mis. Via diverse schijven kwam de bal voor DwO op de linkervleugel terecht en de aanvaller wist de bal in het doel te krijgen. Ruststand 0-1

Ook na rust weer veel doelkansen, en de meeste daarvan voor de bezoekers. Raoul moest weer diverse reddingen verrichten om de achterstand niet verder op te laten lopen. Toch was hij kansloos in de 58e minuut toen uit een prima opgezette aanval de bal vanaf rechts voor het doel gebracht werd en simpel binnen getikt kon worden. Daarna moest Wemeldinge wel alles uit de kast halen om nog wat van de wedstrijd te maken. Maurick was er dichtbij maar zijn schot ging net voorlangs. Ook Christian probeerde het en uit de rebound kreeg Dies de mogelijkheid maar ook die ging er niet in. Uiteindelijk kwam de thuisploeg toch aan zijn treffer, prima ingeschoten vanuit de draai door Thomas van Dijke, maar toe zaten we al in minuut 84. We kregen nog wel een ruime blessuretijd maar na het eindsignaal van de goed leidende scheidsrechter Boodts stond de 1-2 nog steeds op het scorebord.

Jammer, wederom geen punten, maar op de zege van DwO viel niets af te dingen.